2012. június 20., szerda

8.Fejezet

Kedves Olvasóim arra szeretnélek kérni titeket ha tetszik a történet akkor iratkozzatok fel rendszeres olvasónak és a fejezet végén nyomj egy "Jó" vagy egy "Izgalmas" - t. Köszi és jó olvasást :) xx

~Amikor veled vagyok nem kell azon fáradoznom ,hogy boldog legyek ...mert az vagyok ~




-Zoe ezt vidd ki a hatos asztalhoz. - nyújtottam át Zoe-nak egy kávéval megrakott tálcát.
-Oké.
Körbepillantottam a kávézóba, ahol a szokásosnál is kevesebben voltak. Az ablakok melletti asztaloknál ültek csupán. Még két óra volt vissza a munka időmből. Egy nagyot sóhajtottam és törölgetni kezdtem a pultot.
-Szia, Emily!
Az ismerős hangra felpillantottam, és legnagyobb meglepetésemre Luke állt előttem. Más fél évvel ezelőtt szakítottunk, még a baleset előtt. Amióta elment egy észak-angliai bentlakásos iskolába nem találkoztunk, annak ellenére, hogy én próbáltam tartani a kapcsolatot vele, de ő mindig elutasított. Szemlátomást semmit nem változott, még mindig ugyanolyan rövid szőke göndör haja, és kék szeme volt mint az emlékeimben.
-Luke! Mit keresel itt?
-Haza jöttem, az utolsó évet itt fejezem be. – mosolygott rám úgy, amitől még nem is olyan régen elolvadtam.
-Óóó…hát ez nagyszerű. - csak ennyit voltam képes kinyögni.
-És mit gondolsz, folytathatjuk azt, amit abba hagytunk másfél éve? – simogatta meg a kezemet gyengéden.
-Nem. Azóta sok minden változott, és közöttük én is. Sajnálom, én már máshogy érzek.
-Nem? – vonta fel a szemöldökét mérgesen. – Te visszautasítasz engem?
-Luke, ha jól emlékszem te szakítottál velem, nem pedig én veled, úgyhogy semmi jogod kérdőre vonod a döntésemet, azt mondtad lépjek tovább és azt is tettem. – mondtam nyugodtan.
-Persze… de rajtam senki nem tud tovább lépni, senki érted? – mosolygott veszedelmesen. – Jössz te még hozzám magadtól is.
-Nagyot tévedsz, ugyanis van barátom. – vicsorogtam vissza rá.
- Ó igazán? És ki?
- Semmi közöd hozzá. – vágtam oda neki keményen- És most távozz kérlek ha nem rendelsz semmit!
-Úgyis megtudom ki az. Hidd el megtudom, és akkor majd könyörögni fogsz vissza fogadjalak. – közölte és ezzel távozott.
És én tényleg elhittem neki.
~
- Emily! Csomagod jött! – kiabálta a nagynéném.
-Megyek!
Gyorsan leszaladtam a lépcsőn és berohantam a konyhába. Az asztalon egy hosszúkás doboz volt. Felvetetem és óvatosan kicsomagoltam. Egy vörös rózsa feküdt a selyemmel bélelt dobozban egy cetlivel.
„Nagyon jól éreztem magam tegnap, remélem megismételjük minél hamarabb. :)
  Zayn xoxo”
Szívem nagyot dobbant és melegség járta át a szívemet. Már nyúltam a telefonomért hogy fel hívjam Zayn-t.
-Emily eljössz velem sétálni egy kicsit? Elmehetnék a Temzéhez mint régen. – kérdezte a húgom, aki abban a pillanatban lépet be a konyhába.
-Persze. – végtére is később is feltudom hívni Zayn-t.
Felsegítettem Amy-re egy kardigánt, és elmentem átöltözni mivel még mindig az egyenruhám volt rajtam. (Amit a kis balesetem után vezettek be a kávézóban.)
Emily ruhája
A szellő bele kapott hajunkba miközben a Temze partjára igyekeztünk. Már nem volt olyan meleg, mint kora délután, a nap már csak gyengéden simogatta bőrünket. Leültünk a folyó szélére, és lerúgtuk a cipőnket, hogy bele lógathassuk a lábunkat a hideg vízbe. A szél vad virágok illatát hozta, a víz pedig lassú táncot járt a szél szavára. Egy darabig csak csöndben ültük és néztük a folyó parti madarakat és a dús fű lengedezését.
-Emlékszel még amikor Apu és Anyu minden ősszel lehozott minket? – törte meg a csendet Amy.
-Igen, és arra is, hogy Rachel nénikénk milyen mérges volt amiért csuron vizesen mentünk haza, mert beleestünk a vízbe. – mosolyodtam el.
-Úgy hiányzik anya meg apa! Bárcsak most itt lennének! Hiányzik Bianca, és ahogy szaladgál a kertbe, miközben fogócskázunk.– sóhajtotta Amy.
-Ha most itt lennének biztos vagyok benne hogy büszkék lenének rád! – öleltem át.
-Miért? – nézett rám nagy szemekkel.
-Azért, mert erős vagy, és nem hagytad el magadat a baleset után, mert úgy viselkedtél, ahogy a legtöbb ember képtelen, és remélsz, nem pedig felejtesz. Nem rejted el a múltadat, csak azért mert fáj. És emiatt én is büszke vagyok rád.
Egy könnycsepp csordult ki a szeméből, és a vállamra hajtotta a fejét.
-Tudod valójában nem is haltak meg, mert még mindig élnek a szívünkben és addig nem is halnak meg míg ez így marad. Mindig figyelnek minket az égből, az életünket, ahogy felnövünk és családunk lesz, ahogy elkövetünk hibákat, rossz döntéseket hozzunk, de végül tanulunk hibáinkból és a múltunkból.
-Mindig…. – suttogta.
~
Később haza felé sétáltunk, amikor csörgött a telefonom. Louis volt.
-Szia!
-Szia, nem a tiéd véletlenül az a nagy fekete táska fehér felirattal? – kérdezte.
-A francba. De igen az enyém. Otthon vagytok, mert akkor gyorsan beugrom érte?
-Persze gyere csak. De hozzál répát is! – hallottam még a nevetését mielőtt lerakta.
Nevetve megcsóváltam a fejemet és a húgomhoz fordultam.
-Amy, hazafelé menet még be kell ugranom valahová. Nem gond? Csak öt perc és ígérem nem bánod meg.
-Oké. – mondta még mindig kissé szomorkásan.
Tudtam, hogy a húgom hatalmas One Direction rajongó és ha találkozik a srácokkal egyből jobb kedve lesz.
Mire a ház elé értünk a nap már teljesen eltűnt és átvette az uralmat a sötét ég. A kapun megint Adela engedett be. Megpróbált rám mosolyogni, de vicsorgással végződött.
-Emily ez kinek a háza?- kíváncsiskodott a húgom.
-Mindjárt meglátod.
A nappaliban mind az 5 srác a TV-t  nézte, amikor megláttak minket szinte egy emberként ugrottak fel. A húgom pedig szóhoz se jutott a megdöbbenéstől.
-Csak nem a húgod? – kérdezte Louis.
- Nem a szomszéd kislány… Most komolyan szerinted?
-Szia, Louis vagyok.- nyújtott neki kezet elegánsan Louis.
-Tudom. – mondta szégyenlősen Amy.
-Csak nem egy rajongó? – kacsintott rá.
-De igen, még hozzá hatalmas. – vigyorogtam rájuk.
-És ki a kedvenced?- támadta le Harry.
-Harry, 9 éves! – förmedtem rá.
-Nem lehet elég korán kezdeni. – rántotta meg a vállát.
-Niall. – mondta még mindig megszeppenve a húgom.
Erre Niall elkezdet vigyorogni és megölelte a kislányt.
-Hé, nem vagytok éhesek? – kérdezte Niall, miután elengedte a húgomat.
-Deeee. Emily ugye maradunk vacsorára?  -nézett rám kiskutya szemekkel Amy.
-Hááát…
-Naaa…
-Jól van. –adtam be a derekam. – Mi a kaja?
-Amit főzöl. – mondta szemtelenül Harry.
-Csak viccel…részben. –mentette a helyzetet Liam.
Erre felvontam a szemöldököm és mindenki elkezdett nevetni.
-Ti aztán kedvesen közlitek az emberrel, hogy segítsen vacsorát csinálni nektek.
-Tudjuk, de Zayn majd segít. - mondta pimaszul a kis göndör.
Zayn erre csak a szemét forgatta én pedig felsóhajtottam.
Az este további részében a húgom minden szabad bőr felületét aláírták a fiúk. Láthatóan egész jól szórakoztak.
-Nem megyünk fel a szobámba? – súgta a fülembe Zayn.
-Menjünk.
Felmentünk az emeletre és leültünk az ágyára.
-Mondtam már hogy köszönöm a rózsát? Gyönyörű.
- Te sokkal szebb vagy. – mosolyodott el és gyengéden megcsókolt.
-Zayn, Emily hova tüntetek? – kiabált föl gonoszul Harry, holott pontosan tudta mit csinálunk.
Ennek ellenére zavartalanul folytattuk a csókolózást, míg fel nem jöttek a fiúk, mivel nem válaszoltunk. De arcuk elég csalódottnak tűnt mikor benyitottak.
-Ó csak csókolóztok? – biggyesztette le a száját Louis és Harry.
-Rosszak vagytok, nagyon nagyon rosszak. –csóváltam a fejemet, mire ők csak idétlenül vigyorogtak.
 Bár az este nagyon jól éreztem magam még mindig az járt a fejemben amit Luke mondott: Hidd el megtudom, és akkor majd könyörögni fogsz vissza fogadjalak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése