2013. február 3., vasárnap

36. Fejezet



 Hali! Nagyon, nagyon köszönöm a 30 rendszeres olvasót! Egyszerűen hihetetlenek vagytok :) Bizonyára észrevettétek, hogy új a desing, szóval mi a véleményetek róla? Nekem személy szerint nagyon bejön és imádom :) Mivel hamarosan eléri a blog a végét az események kezdenek kiéleződni és felgyorsulni minden szereplőnél, és csak szólok nagyon gonosz leszek! :P xx MissLocsiFecsi

~ Van, hogy egy apróság megváltoztatja az életünket. Hirtelen, amikor a legkevésbé számítunk rá, történik valami, és új irányba indít. Olyan útra, ami csupa meglepetés. Hová érkezünk? Ez az út maga az élet. Így keressük a fényt. De hogy megtaláljuk a fényt, előbb át kell jutnunk a sötétségen. ~


~Hope szemszöge~
-Jól van, azt tegyék az asztalra! – mutattam a munkásoknak a terem bal szélén meghúzódó nagy asztalra.
Még mindig nem tudom elhinni, hogy elvállaltam ezt! Ha emiatt kötök ki a temetőben nagyon megverek valakit!
Elgondolkozva figyeltem a kék egyenruhát viselő munkásokat, akik lassan egy órája hordák be a szükséges kelékeket a hatalmas terembe, amit Zayn születésnapi bulijára béreltünk ki. Az asztalok már a helyükön voltak, de a bárpultnak még a fele se volt készen. A homlokomat összeráncolva próbáltam kitalálni, hogy hogyan is használjuk ki a terem nagyságát.
-Nem, nem! Azt vigyék el innen! – kiáltottam rá egy férfire, aki éppen középre tolt be egy asztalt. – Nem kell több asztal!
  Dühösen csaptam le a pultra a jegyzetfüzetemet és a tenyerembe temettem az arcomat. Oké, csak vegyél mély levegőt és nyugodj meg! Ne hagyd, hogy kiborítsanak! – gondoltam fáradtan, s az órámra pillantottam.
  Éppen amikor felegyenesedtem, karok fonódtak a derekam köré.
-Harry. –mosolyodtam el. Egy halk sóhaj kíséretében a fülemhez hajolt, lehelte csiklandozta az arcomat.
-Ne Harry, ez csikiz! - fordultam meg a karjában és egy apró puszit nyomtam a szájára.
-Örülsz nekem? – kérdezte incselkedően.
-Hát… mit kapok, ha nem?
-Nagyon, nagyon súlyos megtorlást… - suttogta, majd szájával súrolta az enyémet.
  Felsóhajtottam, majd elnevettem magamat.
-Te sose játszol tisztán. – háborogtam. - Megadom magamat; örülök neked. – fontam a karjaimat a nyaka köré és megcsókoltam.
-Hm… - húzódtam el tőle egy kis idő múlva. – Még nagyon sok dolgunk van!
-Kell segítség?
-Harry Styles, úgy emlékszem te tegnap azt ígérted nekem, hogy reggel az lesz az első dolgod, hogy ide gyere segíteni! Ehhez képest már dél is elmúlt! – kocogtattam meg az órámat.
-Sajnálom, de korán volt az még nekem. – vont vállat.
-Ki gondolta volna?! Na gyere! – húztam a pulthoz. – Kezdj neki az italok kipakolásának! Szólj, ha végeztél! –hagytam ott. S ekkor megpillantottam az éppen akkor belépő Niall, Liam és Louis-t.
-Fiúk, éppen jókor! – üdvözöltem őket. – Munkára fel! – kiáltottam el magamat.
  A három srác egy grimasz kíséretében állt be segíteni. Gyorsan kiosztottam a feladatukat, majd én is a dolgomra mentem.
  Két óra múlva úgy tűnt lassan minden a helyére kerül. A italok és a harapnivalók a pulton és az asztalokon elszórva helyezkedtek el. A táncparkettet már akkor villogó fények járták be és a zene dobhártya szakasztóan üvöltött.
-Oké, fiúk, végeztünk! – csaptam össze a tenyereimet és megkönnyebbülten felsóhajtottam. – Nyomás átöltözni! – adtam ki a parancsot és Harry-vel az oldalamon visszaindultam a hotelbe.
~
  Az öltözködés nálam soha nem tartott sokáig, főleg akkor nem, amikor siettem. Magamra kaptam egy szoknyát és egy fölsőt és máris késznek nyilvánítottam magamat. 

A fésűt párszor gyorsan végighúztam a sötét loboncomon, majd beleléptem a kedvenc cipőmbe. Éppen amikor kész lettem, kopogást hallottam az ajtó felől. Elmosolyodtam.
-Gyertek!
  Az ajtó kinyílt és megpillantottam az öt fiút, ahogy az ajtó előtt tolonganak. Harry lépet be először és szédítő gyorsasággal mellettem teremett. Belepuszilt a nyakamba, majd a fülemhez hajolt.
-Gyönyörű vagy, Hope! – suttogta.
-Köszönöm. – kapaszkodtam bele az ingjébe és közelebb húztam.
  Egy figyelmeztető köhögés szakította félbe a pillanatot. Elváltunk egymástól, majd a fiúkra mosolyogtam és elindultunk kifelé.
-Bulira fel! –kiáltottam fel.
  Pár percen belül a party közepén találtuk magunkat. Rengeted ember volt a terembe, ami egészen másképp nézett ki akkor, mint délelőtt. Zayn-t mindenki nagy lelkesedéssel üdvözölte és jó kívánságokkal, s ajándékokkal halmozták el.  Örültem annak, hogy nem egy béna meglepetés bulit rendeztünk, mint a filmekben, sokkal jobb volt így, hogy Zayn mindenről tudott. És mint kiderült Zayn nem is szerette a meglepetéseket, mi pedig ezt tiszteletben tartottuk.
  Az ajándékozásra rögtön az elején történt meg. Zayn tőlem és Harry-től közösen kapott egy kínai teakészletet, hozzá illő füstölővel. Harry szerint, barátja azóta akart ilyet mióta járt egy New York-i kínai teaházban, ami nagy benyomást tett rá.
  Liam-től egy karórát kapott, Louis-tól egy ’vas happenin-es pólót kapott, Niall pedig egy dedikált baseball ütővel ajándékozta meg.
  Nem sokkal később Harry-vel kezdtem táncoltam. Élveztem a zene ritmusát, és ahogy dübögött a fülembe. Harry végighúzta az ujjait a gerincemen, majd a derekamon simította végig a kezét. Felnyögtem az érintésére, s fejemet hátravetve táncoltam tovább. Forró lehelete a nyakamat csiklandozta, mire én felnevettem. Harry magához húzott és durván megcsókolt. Minden egyes érintése forró tűzként égette a számat, s bőrömet. Amikor félbeszakította a csókunkat, az ajkaim egy újabb csókért könyörögtek, nem törődve az égető fájdalommal, amit a durvaság hagy maga után.
-Elmegyek valami innivalóért, jól? – kérdezte rekedt hangon.
-Jó. – bólintottam és tovább folytattam a táncot.
  Hirtelen Zayn-t pillantottam meg, ahogy egy hosszú szőke hajú lánnyal társalog. A lány összeráncolta a homlokát és furán nézett a fiúra, majd megrázta a fejét és odébb állt. Megálltam a tánccal és átverekedtem magam a tömegen, hogy Zayn-hez érjek.
-Hé nem úgy volt, hogy becsajozol? – vontam kérdőre. – De már elmúlt éjfél is és te még mindig egyedül vagy!
-Tudom és …
-Mi? – próbáltam meg túlkiabálni a hangos zenét, mert semmit nem értettem abból amit Zayn mondott. – Nem hallok semmit, gyere menjünk inkább be a ruhatárolóba! – húztam az említett helyiség felé.
  Bementünk a kis szobába, ami tele volt kabátokkal és keresztbe font kézzel megálltam Zayn előtt.
-Szóval? Miért nem tart sehol még a terv?
-Mert… nem tudom… - vont vállat. – Majd jobban próbálkozom…
-Hé Zayn ez a te szülinapod, töltsd úgy, ahogy szeretnéd! – mondtam egy kicsit kedvesebb hangon. – Talán hülyeség volt ez az egész dolog a…
-Nem! – szakított félbe és kihúzta magát. –Végig csináljuk! - mondta határozottan. – De…
-De mi?
-Segítened kell.
-Mégis miben?
-Hogy hogyan csináljam!
-Te…tessék? – kérdeztem tágra nyílt szemekkel.
-Nézd, ne nevess ki, de fogalmam sincs, hogy szedjek fel valakit.
-Mi van? Zayn, ne csináld már!
-Nem, én komolyan mondom. Emily a második barátnőm volt, és én azt nem nevezném felszedésnek, hogy amnéziáson segítettem neki az emlékei visszaszerzésében… És különben is ő fontos volt nekem… csak úgy jött a többi… de fogalmam sincs, hogy hogyan kezdjek ki valakivel, aki nem érdekel, és nem is tetszik, mert mást szeretek…
-Öhm értem…aszem. – néztem rá furán. Már megint mibe keveredtem? – Akkor talán…ö… próbáljuk el a szitut. – vetettem fel.
-Jó.
-Oké, akkor én leszek a dögös plázacica üres fejjel, de cuki pofival. – jelentetem ki. – Istenem! – nyögtem kétségbeesetten.
-Kezdjük! – nézett rám várakozóan Zayn, mire én bólintottam.
-Szia, szépfiú. – erőltettem mosolyt az arcomra, s legyűrtem a röhögő görcsöt. – Csak így egyedül? – léptem hozzá közelebb.
-Hát úgy látom nem sokáig. – mosolyodott el ő is. – Egy ilyen csinos lány, mit te mit keres egyedül itt? – bókolt.
-Reméltem, hogy nem kell egyedül töltenem az estét. – búgtam bájosan és igyekeztem nem elhányni magamat a nyáladzástól.
-Ööö hát…
-Zayn! – szóltam rá. – Ne ijedj meg, csak játszd tovább a szerepedet!
-De én senkivel nem akarok lefeküdni! – csattant fel.
-Tudom, de ha nem mész bele a játékba, semmi esélyed! Zayn, ez a hely több nyomulós libával van tele, mint amennyit meg tudnál számolni! Gyerünk!
-Oké. – nyelt egy nagyot. – Én se vágyok másra, minthogy veled töltsem az éjszakát. Biztos vagyok benne, hogy jól fogunk szórakozni! – nevetett fel.
-Mit szólnál előtte egy csókhoz? Nem akarok a buli végéig várni… - nyafogtam.
-Ó baby tudod, mi kell nekem! Így is túl sokat vártam rád! –lépet még közelebb. Én is követtem a példáját s már csak egy pár centiméterre voltunk egymástól. Nem állt szándékomban megcsókolni, ahogy neki sem engem, csak látni akartam, hogy képes-e majd ha eljön az idő, elmenni a végéig.
  Már éppen gratulálni akartam neki a tökéletes játékért, és hogy arcán nem ült ki a habozás, amikor az ajtó kivágódott.
-Harry! – kiáltottam fel és rögtön hátrálni kezdtem Zayn-től.

8 megjegyzés:

  1. Anyááád ez nagyon izgiii gyorsan köviit

    VálaszTörlés
  2. Jó lett, és a desing ( vagy mi az) is szuper! Várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon jó lett az új kinézet!!! :) De a történetre csak annyit mondanék, hogy... tudod, mit nem fogok csúnyán beszélni. Megpróbálom kulturáltan elmondani!
    MIÉRT tetted ezt? Most komolyan, te ezt élvezed? Ezzel most vége lett Harry és Hope kapcsolatának is. Nem volt elég Emily és Zayn, nem, neked ők is kellettek!
    Na jó, igazából tetszik és így izgalmasabb, meg valószínűleg ki fognak békülni, de akkor is: MIÉRT?
    Csak ennyit akartam. :)
    Angi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen élvezem, nagyon :D Mivel én egy szadista állat vagyok itt élem ki magamat xD Honnan veszed hogy kibékülnek, vagy egyáltalán, hogy összevesznek?Sose tudhatod! :) xx

      Törlés
  4. Meglepi nálam: http://forgetyoourlife.blogspot.hu/2013/02/elso-dijam.html

    VálaszTörlés